17 sep2013
Skoro četvrtina domova koristi Cisco sisteme za gledanje TV-a
Na IBC 2013 konferenciji, Cisco će istaći pristup TV inovacijama koje su mu omogućile da stekne i održi vodeću poziciju na tržištu. Više od 300,000,000 domova širom sveta ima TV sa Cisco rešenjima, što je gotovo četvrtina domaćinstava na svetu koja koristi poboljšano iskustvo gledanja.
Dok 80% domova ima pristup TV-u, manje od polovine njih ima korist od digitalne i dodatne funkcionalnosti koje im televizija može omogućiti. S druge strane, količina poprečnih video IP mreža je podešena da dostigne rekordnih 88 ekabajta mesečno do 2017. godine, sa 914,100 minuta video strimovanog ili preuzetog svakog sekunda – sve to sa manje od 50% svetske populacije povezane na Internet.
Oslanjajući se na preko 20 godina iskustva upravljanja novim uslugama i profitabilnom rastu za TV operatere, kao i medijsku industriju i industriju zabave, Cisco je u jedninstvenoj poziciji da pomogne industriji da iskoristi ogromne mogućnosti koje su generisane na taj način što svaki uređaj prikačen na mrežu ima mogućnost prikazivanja video sadržaja.
Bilo da je reč o cloud-ima, mrežama, klijentima, Cisco zauzima vodeće mesto u industriji zahvaljujući nagrađivanim tehnologijama i liderskoj poziciji na tržištu u softverskim, hardverskim, bezbednosnim i inovativnim rešenjima.
Na IBC konferenciji Cisco će demonstrirati vodeća rešenja iz svoje oprobane Videoscape™ Unity platforme koju koristi preko 150 vodećih provajdera širom sveta. Sa fokusom na otvorenosti i inovativnosti ponuđenoj od strane Videoscape Unity-a, Cisco će predstaviti nova rešenja donoseći veću agilnost, optimizovane servise i mogućnost monetizacije za nove i postojeće klijente.
Nova rešenja predstavljena na IBC 2013 konferenciji su: Videoscape Open UX Snowflake, Videoscape Software Solutions on RDK i Videoscape Express.