Google kupio Aardvark
Američki gigant je objavio kupovinu Aardvark social networking servisa, dok vrednost transakcije nije dostupna. Aardvark je razvio Jedinstvenu tehnologiju koja omogućava brzu i laku razmenu znanja i iskustva između prijatelja i mreže kontakata. Aardvark analizira pitanja kako bi utvrdio o čemu se radi, nakon čega ga prosleđuje korisnicima koji bi mogli da imaju odgovarajuće znanje i/ili interese iz tražene oblasti.
Recimo treba vam odgovor na veoma konkretno pitanje, informacije koje jednostavno nisu dostupne online. Na primer, želite da znate koji je najbolji restoran u Beogradu ili koje je najbolje doba godine za sađenje biljki ili kakva je Barselona u novembru.
Aardvark možete koristiti preko website-a www.vark.com ili kroz postojeće servise koje koristite, kao što su Gmail Chat, AIM, Yahoo! Messenger, MSN Messenger, Twitter, iPhone ili bilo koji email program.
Aardvark je u oktobru 2009. godine imao oko 90.000 korisnika, a dnevno je u proseku postavljano oko 3200 pitanja. Preko 98% odgovora je bilo unikatno, dok je kod drugih search endžina taj prosek između 57% i 63%.
Treba napomenuti da je pitanje mogće postavljati jedino na engleskom jeziku.
Aardvark je spreman za korišćenje gotovo trenutno, sve što je potrebno da ga povežete sa vašim Facebook ili sa email nalogom i sve je spremno za postavljanje pitanja. Podrška za druge social networking je u razvoju.
Aardvark je dostupan od danas i u Google Labs-u.