22 jul2010
Mio I LOVE Green Cities kampanja osvojila iF Communication Design nagradu

Za razliku od drugih kompanija koje koriste agencije za kreiranje svojih online kampanja “I Love Green Cities” kampanja kompanije Mio je kreirana i sprovedena uz pomoć internog Marcom tima. Kampanja je obuhvatila popularne social media sajtove kao što su Facebook i YouTube kako bi uspešno privukla skoro 400.000 poseta širom sveta sa više od 110.000 jedinstvenih poseta u toku samo 60 dana.
Mio je jedina kompanija sa Tajvana koja je osvojila “Viral Design” nagradu na ovom takmičenju. “To dokazuje da Mio osim što ume da proizvede inovativne proizvoide takođe ume da isporuči i kreativne i inovativne marketing taktike”, izjavio je Rick Liao, globalni marketing direktor kompanije Mio.
Ukupno je prijavljeno 1.687 projekata na iF Communication Design Award takmičenju. Žiri je ukupno dodelio iF značku 499 puta na 480 projekata. Mio je dobio “Viral Design” u kategoriji digitalnih medija. Kriterijum takmičenja je bio “digitalni doprinos sa fokusom na viralni dizajn i orhrabrivanje ciljne grupe da prenese poruku”.
Kampanja “I Love Green Cities” je dizajnirana za korisnike kako bi je korisnici lako “podelili” na Facebook-u. Korisnici su pozivali svoje prijatelje kako bi glasali za svoje omiljene zelene gradove, članke, fotografije i video snimke koje vole sa samo jednim klikom.
Kao senior sponzor Expo 2010 sajma u Šangaju, Mio je kreirao “I Love Green Cities” online kampanju kako bi raširio slogan Expo sajma koji glasi “bolji grad, bolji život”. Mio je iskoristio najpopularniju social media platformu Facebook kako bi dosegao 400 miliona aktivnih korisnika.
Na samom sajtu, Mio je uključio i fokusirao “share” element gotovo svuda uz korišćenje inovativnih programerskih tehnika kako bi istog trenutka prikazao rezultate glasanja na Facebook-u. Rešenje je originalno i do sada nismo naišli ni na jednu kopiju.