12 apr2011
Toshiba predstavila online platformu - Toshiba Places

Toshiba je najavila početak rada platforme za sadržaje i servise, Toshiba Places, za laptop računare i televizore. Kao u ,tržnom centru’, kupci mogu da posećuju različita ,mesta’, pregledaju različite ponude odabranih partnera i izaberu sadržaj i servise u skladu sa svojim korisničkim iskustvom i uređajem koji koriste.
Toshiba Places je ,cloud’ platforma koja je dostupna preko standardnog internet pretraživača na personalnim računarima i posebnog korisničkog interfejsa na TV uređaju. Pored Music Place, lansiranog u januaru 2011 na personalnim računarima, kupci mogu da uživaju u raznovrsnim sadržajima i servisima kao što su novi Video Place, News Place, Game Place, App Place i Services Place preko jednog logovanja.
Pored toga, Social Place omogućava deljenje foto i video sadržaja između različitih korisnika i uređaja. Ova ,mesta’ biće dostupna za veći broj evropskih zemalja i kategorija proizvoda tokom 2011, a prva lansiranja su planirana za april.

Pristup platformi Toshiba Places nije ograničen na kupce Toshiba proizvoda već je otvoren za svakoga. U početnoj fazi lansiranja, Toshiba Places obuhvata sledeća ,mesta’ :
- Video Place (na TV-u i računaru): pristup Video na zahtev uslugama na osnovu pretplate ili po pojedinačnom gledanju sadržaja. Među partnerima su Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment i čuveni sadržaji Turner Broadcasting Group kao što su Cartoon Network, Boomerang i Boing.
- Music Place (na TV-u i računaru): preuzimanje i slušanje muzike. Uz podršku 7digitala na računarima, takođe nudi the ComFM internet radio i potkast portal na TV-u.
- Social Place (na TV-u i računaru): korisnici mogu da prenose video i foto sadržaje i jednostavno ih dele sa porodicom i prijateljima. Uz podršku Flickra i Dailymotiona.
- News Place (na TV-u): pristup vestima, sportu i drugim informativnim servisima. Među partnerima su L’Équipe, Pages Jaunes i mnogi drugi.
- TV Place (na TV-u): pristup TV vodičima i TV servisima kao što je BBC iPlayer u UK ili INA i NRJ u Francuskoj.
- Game Place (na računaru): igrice za igranje na internetu ili preuzimanje. Uz podršku Wildtangenta.
- App Place (na računaru): kupovina i preuzimanje softvera u Toshibinoj onlajn prodavnici.
- Services Place (na računaru): kupovina produženih i poboljšanih garancija, usluga oporavka podataka i dr. u Toshibinoj onlajn prodavnici.
Kada korisnici kreiraju Toshiba ličnu kartu, mogu da pristupaju sadržajima i servisima raznih partnera i za različite uređaje bez potrebe da se registruju za svako posebno ,mesto’. ,,Pogodnost, sveobuhvatna ponuda i izuzetan korisnički doživljaj bili su glavni prioriteti u stvaranju platforme’’, rekao je Teckentrup.
Toshiba planira da proširi platformu Toshiba Places tokom 2011. uvođenjem ponude u većem broju zemalja; osposobljavanje platforme Toshiba Places za nove kategorije uređaja; i uvođenje novih ,mesta’ – na primer, deljenje sadržaja preko popularnih društvenih mreža i ,cloud’ čuvanje sadržaja. Planira se da se u TV segmentu Toshiba Places razvije u centar koji spaja emiterske, širokopojasne i lokalne mreže kako bi se korisnicima obezbedilo jedinstveno iskustvo zasnovano na sadržaju. U budućnosti, nova generacija aplikacija će omogućiti veću interakciju i razmenu iskustva među mnogim elektronskim uređajima za široku upotrebu koje Toshiba nudi.