• Naslovna
  • Lifestyle
    • Moda
    • Sport
    • Putovanja
    • Events
  • Multimedija
    • Film
    • Muzika
    • Publishing
  • Gedzeti
    • Hardver
    • Softver
    • Internet
    • Mobilni Svet
  • Marketing
  • O nama
12 apr2011

Toshiba predstavila online platformu - Toshiba Places

Napisao/la Redakcija.

toshiba-places-tv-2011

Toshiba je najavila početak rada platforme za sadržaje i servise, Toshiba Places, za laptop računare i televizore. Kao u ,tržnom centru’, kupci mogu da posećuju različita ,mesta’, pregledaju različite ponude odabranih partnera i izaberu sadržaj i servise u skladu sa svojim korisničkim iskustvom i uređajem koji koriste.

Toshiba Places je ,cloud’ platforma koja je dostupna preko standardnog internet pretraživača na personalnim računarima i posebnog korisničkog interfejsa na TV uređaju. Pored Music Place, lansiranog u januaru 2011 na personalnim računarima, kupci mogu da uživaju u raznovrsnim sadržajima i servisima kao što su novi Video Place, News Place, Game Place, App Place i Services Place preko jednog logovanja.

Pored toga, Social Place omogućava deljenje foto i video sadržaja između različitih korisnika i uređaja. Ova ,mesta’ biće dostupna za veći broj evropskih zemalja i kategorija proizvoda tokom 2011, a prva lansiranja su planirana za april. 

toshiba-places-tv
Pristup platformi Toshiba Places nije ograničen na kupce Toshiba proizvoda već je otvoren za svakoga. U početnoj fazi lansiranja, Toshiba Places obuhvata sledeća ,mesta’ :
  • Video Place (na TV-u i računaru): pristup Video na zahtev uslugama na osnovu pretplate ili po pojedinačnom gledanju sadržaja. Među partnerima su Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment i čuveni sadržaji Turner Broadcasting Group kao što su Cartoon Network, Boomerang i Boing.
  •  Music Place (na TV-u i računaru): preuzimanje i slušanje muzike. Uz podršku 7digitala na računarima, takođe nudi the ComFM internet radio i potkast portal na TV-u.
  • Social Place (na TV-u i računaru): korisnici mogu da prenose video i foto sadržaje i jednostavno ih dele sa porodicom i prijateljima. Uz podršku Flickra i Dailymotiona.
  • News Place (na TV-u): pristup vestima, sportu i drugim informativnim servisima. Među partnerima su L’Équipe, Pages Jaunes i mnogi drugi.
  • TV Place (na TV-u): pristup TV vodičima i TV servisima kao što je BBC iPlayer u UK ili INA i NRJ u Francuskoj.
  • Game Place (na računaru): igrice za igranje na internetu ili preuzimanje. Uz podršku Wildtangenta.
  • App Place (na računaru): kupovina i preuzimanje softvera u Toshibinoj onlajn prodavnici.
  • Services Place (na računaru): kupovina produženih i poboljšanih garancija, usluga oporavka podataka i dr. u Toshibinoj onlajn prodavnici.

Kada korisnici kreiraju Toshiba ličnu kartu, mogu da pristupaju sadržajima i servisima raznih partnera i za različite uređaje bez potrebe da se registruju za svako posebno ,mesto’. ,,Pogodnost, sveobuhvatna ponuda i izuzetan korisnički doživljaj bili su glavni prioriteti u stvaranju platforme’’, rekao je Teckentrup.

Toshiba planira da proširi platformu Toshiba Places tokom 2011. uvođenjem ponude u većem broju zemalja; osposobljavanje platforme Toshiba Places za nove kategorije uređaja; i uvođenje novih ,mesta’ – na primer, deljenje sadržaja preko popularnih društvenih mreža i ,cloud’ čuvanje sadržaja. Planira se da se u TV segmentu Toshiba Places razvije u centar koji spaja emiterske, širokopojasne i lokalne mreže kako bi se korisnicima obezbedilo jedinstveno iskustvo zasnovano na sadržaju. U budućnosti, nova generacija aplikacija će omogućiti veću interakciju i razmenu iskustva među mnogim elektronskim uređajima za široku upotrebu koje Toshiba nudi.
  • Prethodna
  • Sledeća
Prijavite se za besplatan
NCMagazin Newsletter
kako biste svakog jutra primali najnovije vesti u Vaš inbox.

Upiši email adresu i klik na Prijavi me:

  • Kontakt
  • Marketing
  • Privatnost
  • RSS Feed
  • Uslovi korišćenja
  • Sitemap
© 2022 NCMagazin. Sva prava zadržana.
Joomla! je slobodan softver objavljen pod GNU General Public License.
  • Naslovna
  • Lifestyle
    • Moda
    • Sport
    • Putovanja
    • Events
  • Multimedija
    • Film
    • Muzika
    • Publishing
  • Gedzeti
    • Hardver
    • Softver
    • Internet
    • Mobilni Svet
  • Marketing
  • O nama
Share on Facebook
Share on Twitter
Pin It!
Share on LinkedIn