06 maj2014
Digital Day: Dan ljubitelja digitalnih komunikacija 07. maja u DOB-u
Asocijacija za podršku i razvoj digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, IAB Srbija, organizuje u Domu omladine Beograda godišnju konferenciju pod nazivom "Digital Day". Konferencija će se održati 7. maja u 00.00 časova.
Cilj konferencije je edukovanje stručne javnosti o najnovijim trendovima u sferi digitalnog oglašavanja. Na četvrtom po redu Digital Day-u, posetioci će biti u prilici da čuju izlaganja uglednih svetskih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji su svoje znanje i iskustvo sticali na naprednijim tržištima.
Glavna tema ovogodišnje konferencije je „Povezani u pokretu” (Connected in Motion) i predstavlja spoj mobilnog marketinga i sve popularnijih društvenih mreža. Trendovi u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja govore da se danas najveći deo komunikacije odvija preko društvenih mreža i to ne više, kao što je to nekada bio slučaj, sa desktop i laptop računara, nego sa pametnih telefona i tablet uređaja.
Savremeni potrošač izložen je ogromnoj količini informacija i podataka, od kojih će samo one najzanimljivije i najznačajnije „uhvatiti” njegovu pažnju. S obzirom na to da se pažnja potrošača sve više pomera ka ekranima koji se drže u ruci, za očekivati je da će kompanije u budućnosti posvećivati više pažnje mobilnim kanalima, a kako prodaja mobilnih uređaja raste iz dana u dan, oglašivači neće
imati drugog izbora nego da „sastanak sa potrošačima” zakažu na njima omiljenim uređajima.
Mobilni uređaji povezuju digitalne i fizičke svetove i otvaraju brendovima put za nove marketinške pristupe zahvaljujući kojima će uticati na potrošače i navesti ih da se angažuju. Komunikacija putem novih medija predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, kome su dorasli jedino oni koji se neprekidno usavršavaju i prate trendove.
Ulaznice za Digital Day 2014 mogu da se poruče putem online prijave na sajtu IAB Serbia.